![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Boie
Jamen så vil jeg da bare overlade pladsen til en anden, har konsulteret min kalender og har vanskeligt ved og få det til og hænge sammen. Pøj Pøj med Jer i Eskildtuna
|
||||
|
||||
|
Hej Joen
Jeg er naturligvis ærgelig over at du ikke skal med til Eskildstuna. Men så gik kabalen op. Vi har et landshold.
|
||||
|
||||
|
Hej alle,
Så er der kommet opdateret bulletin for de Nordiske mesterskaber. Se den her http://www.nm2010.mini-iac.se/index.html MVH Michael |
|
|
||||
|
||||
|
Hej venner
Vi har desværre - og med god begrundelse - fået to afbud til Nordic Championship i Eskildstuna/ Sverige. Landsholdet er derfor nu kun bestående af fire deltagere. Det er dog dobbelt så mange som sidste år. Vi vil derfor høre om der er nogen der ønsker at deltage. De ledige pladser er i henholdvis BASIC og SPORTSMAN. Lad høre fra Jer hvis I mener det har interesse. Der kan muligvis være mulighed for samtransport. Og lad Jer endelig ikke skræmme af niveauet. Stemningen er meget afslappet og der plads til alle piloter.
|
||||
|
||||
|
Nu skal vi bare lige den lange tur til Eskiltuna hvor de Nordiske Mesterskaber afholdes. Det er en full-size flyveplads med græsbaner, og det ser ud til at det bliver et godt sted for konkurrencen
. Vejrudsigten er HELT I TOP!!! Ingen regn og ingen vind.... Temperaturer på over 20 grader, så det bliver rigtigt lækkert.Vi er 4 danske piloter der deltager: Sven Lundgren og Karsten E. Ottsen i Basic Erik Nymark og jeg selv i Sportsman. Der er træningsdag i morgen onsdag (men vi skal nok have en lille lur i campingvognen i morgen formiddag, da vi har kørt hele natten.) Selve konkurrencen starter torsdag morgen, og fortsætter til og med lørdag. Søndag er reservedag, men med det vejr bliver det sikkert ikke aktuelt. Vi skal nok holde jer opdaterede med resultater og billeder undervejs. På vegne af Landsholdet Michael |
|
|
||||
|
||||
|
Den danske delegation i Eskildstuna har ikke mulighed for løbende, at opdatere omkring konkurrencen.
Men for dem af Jer der gerne vil følge med i denne weekend, kan i se de mange flotte billeder og resultater på www.mini-iac.se
|
||||
|
||||
|
Hej alle,
Vi havde desværre ikke mulighed for at komme på nettet mens vi var afsted, men jeg er ved at samle lidt opdateringer sammen, bl.a. placeringer mv. Men indtil videre er der lige nogle billeder til at supplere den svenske side. MVH Michael |
|
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|