![]() |
|
|
|||
|
|||
|
tjf har ret!
Når en 1,2V celle er fuldt opladet er spændingen på 1,4V (ubelastet). Altså har en fuldt opladet 5 celles pakke en spænding på 7 Volt (ubelastet). Spændingen hvor Spektrum modtageren "lukker ned" er 3,2V (ifølge Spektrums hjemmeside). Sidst redigeret af Breitenstein : 08-03-2010 kl. 08:01 |
|
|
||||
|
||||
|
Citer :
Her er data på servo DS821: Specifications Size Category: Standard Type: Digital Torque: 72 oz/in @ 4.8v, 88 oz/in @6v Speed: .19 sec/60 deg @ 4.8v, .15 sec/60 deg @ 6v Dimensions (WxLxH): 0.74"x1.50"x1.47" Weight: 1.5 oz Bushing Or Bearing: Bearing Bearing: Single Motor Type: 3-pole ferrite Gear Type: Nylon Gear Material: Composite Application: Standard size-digital servo upgrade for sport pilots Her er data på modtager AR6200: Product Specifications Type:Full Range Aircraft Receiver # of Channels:6 Modulation:DSM2 Band:2.4GHz Voltage Range:3.5–9.6VAlle data er hentet fra Spektrums hjemmeside...
Med venlig hilsen Dan Hansen - OY 5020 Svendborg RC Nybegynder indenfor modelflyvning. ![]() Fly: Calmato 60 sport m/ GX61 motor (en død, en ny); Multiplex Magister; ParkZone SU-26m (til indendørs) Sidst redigeret af Dan Hansen : 08-03-2010 kl. 11:45 |
|
|
|||
|
|||
|
Jo, den kan du fint bruge. Grunden til at det hedder at servoeren kan max køre på 6V, er fordi det der stør pla akkueren. Så du kan trygt bruge den 6V akku.
Jeg har i flere fly brugt 2x li-fe som giver en spænding på 6,6v. Og det køre uden problemer.
|
||||
|
||||
|
Hej Robert!!
Mange tak.. Blev helt bange for, at jeg havde fået bestilt noget jeg alligevel ikke kunne bruge.. ![]() Mvh Dan
| Visningsmåde | |
|
|