![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Steen
Du har da ret. Det var ligesåmeget for at få en fælles kurs. Herfra ingen kritik.
|
||||
|
||||
|
Hej
Så meldte Jens-betjent sig på banen igen, og beklagede tiden der var gået. Han havde en del spørgsmål om hvorfor vi skulle have lov, at opbevare ren nitro, når der kan købes færdigblandet brændstof. Jeg forklarede ham hvorfor nogle selv blander deres brændstof, og han kunne sagtens se pointerne. Han forfatter et skriv som sendes til de rette i etaten, og han håber at kunne vende tilbage med et resultat i april måned. HUSK: Opbevarer du nitromethan med en masseprocent over 40, eller skal du købe noget, skal du søge dispensation hos den lokale politidirektør.
|
||||
|
||||
|
Super!
![]() Takker for info'en. Officielt har jeg ikke noget på lager! ![]() Så må vi jo se, om jeg skal ned til den lokale politidirektør engang i april/maj måned. -Og så ville det da være rart at have et stykke papir med, så han er klar over hvorfor jeg kommer. Mvh
Allan B www.omfk.dk - Formand for Østjydsk R/C Modelflyveklub. ![]() Certifikater: A, Jet, Stormodel - Kontrollant: A, Stormodel Sidst redigeret af Allan B : 18-02-2010 kl. 18:41 |
|
|
||||
|
||||
|
Indlæg slettet pga fejl.
Her er et link til miljøministeriet omhandlende salg og opbevaring af giftstoffer. Og jeg har ikke kunnet finde nogle mængde angivelser. http://www.mst.dk/Virksomhed_og_mynd...E=P+%23content Mvh Dan
Med venlig hilsen Dan Hansen - OY 5020 Svendborg RC Nybegynder indenfor modelflyvning. ![]() Fly: Calmato 60 sport m/ GX61 motor (en død, en ny); Multiplex Magister; ParkZone SU-26m (til indendørs) Sidst redigeret af Dan Hansen : 09-03-2010 kl. 00:07 |
|
|
||||
|
||||
|
Citer :
Det er ene og alene en konsekvens af den nye terror-lovgivning, da nitromethan kan indgå i fremstillingen af sprængstoffer. Mvh
| Visningsmåde | |
|
|