![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tak.
Har sendt producenten en mail. Jeg vender evt. tilbage
|
|||
|
|||
|
Har du fået noget svar? Er selv lidt interesseret i at importere en sådan. Kunne forstille mig at den kommer til at køre lidt langsommere da de jo benytter 60Hz over there, så en nedgang på 16-17% i motorhastighed.
Ved godt at den kan købes i dk, men det er sindsygt hvor meget der tages i avance på netop dette produkt. I USA koster den $250 = 1370DKK men herhjemme skal man af med 3400DKK, så selv med told & moms er det langt billigere. |
|
|
|||
|
|||
|
Så lige at man også kan vælge at købe 220V udgaven i USA. Så koster den bare 2200DKK. Så hvis man er en tur derovre ligger det stadig under grænsen for fri indførsel.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citer :
Skal den bruges. Skal du se om du kan få en ad de "gamle" electrolux asistent, eller Bosch fra mum 6 serie og op efter, eller en Kenwood fra major serien og op efter, og skal den være pæn samtidigt så snup en K-mix fra Kenwood. Bosch har den fordel, hvis du tager mum 6 serien, at den også kan lave små mængder, eks. 2 ægehvider der skal piskes stive. Blot mit indspark, efter at have solgt de forskilge maskiner i næsten 20 år.
|
|||
|
|||
|
Flyt til USA, når Du skal afprøve din nye maskine, så er Du sikker på det hele passer sammen.
![]() ![]() ![]() Hilsen Finn Mølsted 4895 HMK. og NMFK. |
|
|
|||
|
|||
|
Hvad med at finde en 110 volt strømforsygningen.Eller selv lave en.
|
|||
|
|||
|
Må man det ??? hvad med CE mærker og de sikkerheds krav der er i EU ??
| Visningsmåde | |
|
|