![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Uha har i set denne ?
http://www.youtube.com/watch?v=NWXK2lD24-c læg mærke til hvad der sker ca 59 sek. inde i videoen Heldigvis kom modellen næste hel ned igen !
Mvh. Arvid Sidst redigeret af Arvid : 08-03-2010 kl. 20:49 |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg vidste slet ikke at en A10'er baskede med vingerne for at flyve
, man jo tydeligt se det, når video'en kører i slowmotion![]() ![]() Så jet-lyden kommer tilsyneladene i virkeligheden fra de hurtigt-baskende vinger og ikke fra "motorerne". ![]() ![]() ![]() Jesper
|
|||
|
|||
|
Jeg tror jeg havde "lavet" i bukserne. Ellers en feeee flyver.
|
|||
|
|||
|
Vi er enige om en feeee flyver, undre mig en smule om hvorlænge han/de er om at reagere (drossle ned) som det første mener jeg at cockpitglasset ryger af før der går flutter i vingerne
|
|||
|
|||
|
Det er piloten der sprænger ud :-)
|
|||
|
|||
|
Det var også min første tanke, canopy af, og så en ligner det piloten hopper ud..
![]() Det havde jeg også gjort.. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Den stakkel, problemet er nok som så mange gange før.
Man skal ha en fin flyver, men vil ikke ofre det som det koster at få det til at du´. Den mindste smule slop dur vist ikke lige her, den flyver jo ikke engang hurtigt. Den opbygning som A10 har er jo lidt resourcekrævende, det er ikke kun, delbart krængror, men faktisk rigtigt effektive bremser.
|
||||
|
||||
|
Citer :
den A-10 der koster ca. 150.000 DKK, så han vil ikke ofre hvad det koster??? en Mibo A-10 er MEGET færdig fra fabrikken, så jeg tror at hans bremse/krængeror er færdigkøbte. (se sonnics link) og hvordan kan du se den ikke flyver hurtigt, husk modellen er over 3m i spændevidde. og du har ikke referencer mht skyer osv. og ja der er også flutter til sidst inden landing, der der er alle links og forbindendelser jo smadret? |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|