![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Nu er det ikke fordi jeg vil starte en mudderkast tråd, men jeg har lige et spørgsmål Er i sikker på at vi overhovedet må være her ??
Vh Søren L Rigtige mænd flyver flybarless Arrow Toftlund modelflyve klub Trex 600 N Limited Edition Kasama Cyberhead & Vbar 5,0 Trex 550 @ Turnegy 6S 5000 Mah 35C Spektrum DX7 H-Kontrollant Heli instruktør sponsored by: My Dog 61 60 02 64 |
|
|
|||
|
|||
|
Engang imellem bliver man altså i tvivl
|
|||
|
|||
|
Hej I to.
Som så ofte før, så er det nogle få individer der ødelægger det for resten af brugerne. Der for er der behov for regler eller retningslinier. Hovedparten af brugerne herinde vil aldrig komme på kant med disse regler. Det er på høje tid at vi igen får et forum hvor der er godt og trygt at være. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu er det snart flyvevejr igen. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Mojne Stig
Det er også hårdt tiltrængt efter hånden ![]() ![]() Holder i ikke snart noget træf i sønderborg så man kan komme ned og sige hej til jer ?
Vh Søren L Rigtige mænd flyver flybarless Arrow Toftlund modelflyve klub Trex 600 N Limited Edition Kasama Cyberhead & Vbar 5,0 Trex 550 @ Turnegy 6S 5000 Mah 35C Spektrum DX7 H-Kontrollant Heli instruktør sponsored by: My Dog 61 60 02 64 |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Søren.
Der bliver ikke noget Jettræf i Sønderborg i år, emn der er da masser at arrangementer i vores kalender på Jetdanmark.dk . Det kunne være hyggeligt at hilse på dig igen.
|
|||
|
|||
|
Flyvevejr??? Det hedder kun dårlig beklædning
![]() Med hensyn til de få der ødelægger det for de mange, hvis ikke der var folk som udfordrede systemerne ville vi ikke få forandringer, hverken til den gode eller dårlige side, vi lever ikke i et statisk samfund men dynamisk, selv om mange herinde vil have et statisk "forumsamfund" så vil og kan det ikke være rigtigt. Bare se, man vil gerne have hævet grænsen for stormodeller så man får en xtremgigant klasse, man vil gerne have hævet loftet til over 100m, det er jo også og "udfordre" systemet eller hvad? Så man skal passe på med ikke og lave reglementet så stift at "nichéen" dør en stille og sagte død. Smil det er forår
mvh Joen Medlem af 10 kW klubben - Velox og ZDZ fan - Se de nye KRILL models www.hobby4u.dk Sidst redigeret af joenella : 10-03-2010 kl. 07:52 |
|
|
||||
|
||||
|
Hmm jeg ser overhoved ikke problemet i at man søger en sober tone her på forum, hvis der er noget man er utilfreds med som ikke kan overholde de FÅ regler der nu engang er her på forum så send en pm.
Ja dejligt sneen efterhånden forsvinder stille og roligt var da ude og flyve med 3 modeller i går 10 skridt fra min dør nøjj hvor jeg nød det.
|
||||
|
||||
|
Ja jeg er inde og kikke engang i mellem på jetdanmark kikker nok ud til jer en dag i stauning eller sådan noget.
|
|
||||
|
||||
|
Nu er det jo nok ikke lige kammertonen der er blevet "huntet" efter i denne sammenhæng, men som jeg ser det én person!!
At folk har fået så meget ondt i r.... over køb/salgs trådene, at det er til at skamme sig over.
|
|||
|
|||
|
Takker Henrik
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|